Wednesday, May 11, 2011

HEADER BARU!!!


Assalamualaikum semua...hari ni setelah berhempas-pulas selepas subuh sehinggalah tengah malam, oke ini tipu, hahaha. Akhirnya, siaplah jugak header jaja yang terbaru, yeahh... Eleh, bukan comel sangat pun, lalala, biarlahhh..wekk




Jaja tukar header sebab ada la sorang KAWAN jaja ni dia kata, header jaja yang sebelum ni membuatkan dia terliur nak makan bila singgah kat blog ni. how dare youuu! Ingat ni blog rancangan jalan-jalan cari pasal ke? sampai hati, wuwuwu..
*nangis tak berlagu
ni la...header yang tak bersalah..haha



Pape pun, disebabkan dia lah, jaja bangkit dengan azam dan tekad yang kuat untuk mengedit header ini.cayalahh, kau jangan kembang sangat superneena oiii...baru puji sikit nih.
(tangan di dada, kepala mendongak ke atas)





Korang nak header tak?Haa..pergi la buat sendirik. hahaha, jaja tak ambik tempahan pun. saje-saje buat untuk isi masa lapang dowh..karang kalau tolong buat untuk korang kan, hodoh plak, ye dak??
Header ni tak la lawa sangat, tapi mecet la sikit dari yang sebelom ni. Al-maklumlah, umurku semakin menjengah 20-an. *sedar diri


p/s : entri ni pendek sebab nak hebohkan pada dunia yang jaja ada header santekkk, tu je... kikiki


Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

8 comments:

Ly_Tulip said...

wah~~ NAk header baru... :p

Misz Jenny said...

Ly_Tulip :

siyes ke gurau ni? haaaa!
=p

faridFirdaus said...

da tua da dye upenye,,,haha

angkasa said...

jaja kau promote aku ye?maseh byk2 wey.ai terharu gila ni!haha btw lawooo header!dah tak tliur dah msuk blog hg.hee

Misz Jenny said...

Farid:

lalalala

Misz Jenny said...

angkasa :

weh, upah kfc satu...haha.. tapi aku rasa la kan, yang dulu lagi cute..

huhuhu

~farhana~ said...

nk yg duluuuuuuu

Misz Jenny said...

~farhana~ :

keh3..dah buang la...