Monday, May 30, 2011

College life starts here.....

Assalamulaikum.....

(^_^)

Kesimpulan hari ini ialah.. saya tak boleh kalau tak update beloggg..  hehehehe...

*hebat tak? intro dah tulis kesimpulan youuuuu... korang boleh???


Ok laa, semalam, jaja pergi daftar la kat kolej tu. Siap pakai blouse dengan slack lagi tau, sopan gituu.. Tapi.....tup...tup.... semua yang ada kat situ pakai baju yang paling ayu, sopan, menawan kalbu. Korang tau tak baju apa? Semestinyalah BAJU KURUNG!!!!

Rasa macam nak hempuk-hempuk je kepala kat dinding sebab tak pakai baju kurung tadi, huwaaa.. tacing aa macam ni. (T_T)


Terjumpa pulak kawan sorang tadi, dia kata, "Hoi, apesal tak pakai baju kurung? taknak ngaku kawan r camni, hahahahahaha"
Hamboihh, kemain lagi kau ketawakan aku yerk. Takpe-takpe, ada lori ada bas, kejap lagi aku balas.


Tapi jaja tak la kisah sangat. Ni kan kolej, yang penting pakaian kena sopan dan menutup aurat, tu pun dah cukup. Tak ke gitu kawan-kawan?heee *coverline la tu, wekkk


Pastu, tadi kan ada taklimat asrama untuk budak-budak kolej ni la. Jaja tengok semua duk angkut beg yang besar-besar. Letak lori pun muat kot. Beg apa? Beg tangan la maksudnya, alaa tak faham jugak? Handbag la kawannnn.. Aih, nak suruh cakap omputeh baru faham. Hishhh. Yang nak dijadikan ceritanya, jaja pergi sehelai sepinggang je kot.
Bawak buku nota satu, pen satu, buku panduan satu.
Bak kata orang, satu malaysia!! Erk??


Semua dalam kuantiti satu la jaja bawak. Ringan pun ringan, lalala.. Nak tengok? jap




pen tu pun yang pinjam sebenarnya, hihihi..tak patut betul lah, pemalass...ZzzZzz.. (=_=)



Ya Ampun, memang rasa macam sempoi gila je. Memang jaja lain daripada yang lain r,
TOTALLY DIFFERENT! Tiada yang kedua, hanyalah SATU. Eh, dah macam lirik lagu pulak.


Oklah, chow dulu...selamat malam semua.. =)



Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

10 comments:

faridFirdaus said...

aiyyakkkkk!!!! hehehe..

Syamimi Razali said...

KATE TA BAWE LAPPY ? ? ?
HURMM.. OYEAH2..

fadh leyanie said...

setengah golongan wanita..beg tangan itu mmg tidak dapat di pisahkan..dalam tu ada cermin nak btulkan tudung,hndphn,bedak dan mcm2 lagi..hihi^^

Misz Jenny said...

Farid :

Opsss..hihihi

Misz Jenny said...

Syamimi :

Hahaha, dah terbawak laa

angkasa said...

jaja asal kau simple sgt meh?xpa dok u nnti blajaq berfashion ye.hee

Misz Jenny said...

fadh leyanie :

bukan sesetengah rasenyer, dah hampir kesemua..hihihi.. tmasuklah yang mengomen ni kan?

:D

Misz Jenny said...

angkasa :

hehehe, ntahla..

hang la ajaq akuuu..

Fakrul Airul said...

kenal la pen tuh,,,,, and,, mcm tau jer saper yg gelak sbb x pkai bju kurung,,,hihihi

Misz Jenny said...

Fakrul :

arghhhh..shadap youuuu