Monday, May 2, 2011

Adik baru!

Wink... (O_x)


bangun pagi-pagi sambil kenyitkan mata kat korang...hebat tak?? Elehhh...mengade-ngadelah kau ni jaja...grrrr

(+_+) muka blur tahap kritikal






yeahhh...pi bersihkan diri jap..







(^_^) muka dah bertenagaaa!




baru lah bersemangat nak pi jenjalan....eh, bukan bukan bukan.... jaja nak pergi Hospital hari ini... nak tengok mummy bersalin.. eksaitedddd!! Harap-harap baby yang lahir tu jadi anak soleh dan dengar kata mak ayah.. Aminnn...

Berbalik kepada cerita baby yang bakal lahir ni, jaja rasa lepas ni dah tak aktif sangat la kot berblogging, tapi 'kot'  jela...heeeeee.... Lepas-lepas ni nak upload banyak-banyak gambar baby sampai korang muntah-muntah sebab bosan..bolehh???

:))

martabatkan lagu turun temurun warisan bangsa!! yeehaaaa

Adik oh Adik bila adik nak kluar
Macam mana adik nak kluar
mama tak bagi-bagi
Mama tak bagi-bagi
Mama oh mama kenapa tak bagi baby kluar
Macam mana mama nak bagi
dia nakal sangat
Dia nakal sangat....





K la, g dulu..babai...muahhhxx....



p/s : malam ni tido kat spital


Salam SERIBU kali sayang JAJA
           

16 comments:

faridFirdaus said...

uplod byk2..msti baby ag comel dr kakak dye..haha

misz molecule said...

eh..ni ke muka baby tu??hahaha

miss afifa said...

wahhh..nk dapat adik...best nyer..
nnt upload nk tengok...hehe

angkasa said...

muda lg la mak hg ek.waah thniah!

Syamimi Razali said...

abdul rahman :)

Tengku Hanif said...

congrats!!
:D
may ALLAH Bless u all..:)
jge molek adik bru owr....beng gns2 ngt..haha

ms_v!olet^4 said...

cgrate yep..ltak byk2 gmbar neh...^^

~farhana~ said...

read my post..lalala..hehe

Misz Jenny said...

Farid :
bukann..same comell..

Misz Jenny said...

misz molecule :

eh eh eh...mne ad..dia boy!!
hik3

Misz Jenny said...

miss afifa :

dah dapat..Alhamdulillah..
beressss!

tggulah gmbrnya..haha

Misz Jenny said...

Angkasa :

hik3....muda ke tua, kalau dah rezeki, dapat jugakk..

mekaseh wehh

Misz Jenny said...

Syamimi :

aishh...ko ni, silentlah dulu

Misz Jenny said...

Tengku Hanif :
Thankss...
aminnn.....

eh, x ganas2 eh..tgok kak dia sape..

wakekeke

Misz Jenny said...

Qilah :

beress...Insya Allah, tenkiu

Misz Jenny said...

Kak Farhana :
orait...

lalala