Monday, April 11, 2011

Tetibe rase nak update!! keh3

comelkan gigi minaci ni??
jeles-jeles

Baca leklok pe yang jaja nak tulis nih...

SATU....


DUA....


TIGA....


GO!!!


beh ngak..tadi makang tong yang...dahlaa skali ngen milo aiss..perghh wehh..
mase makang tu, dok ingat doh kat orang laing...
melantak sorang-sorang je...baru jimak lauk..hahaha..
kenyang giler..tobak arh..
lepah makang, teruh gi lepak-lepak...
nok bia perut stabil lu..
huahuahua..
hok bace ning pahang dok beno?
ke pening-pening lalat...wakeke....

ni ayat sebenar....

best sangat..tadi makan tom yam...dah laa sekali dengan milo ais..perghh wehh..
masa makan tu, tak ingat dah kat orang lain...
melantak sorang-sorang je..baru jimat lauk..hahaha..
kenyang giler..tobat arh(x tipu)
lepas makan, terus pergi lepak-lepak,,
nak bagi perut stabil dulu..
hop baca ni faham tak sebenarnya?
ke pening-pening lalat...wakeke...

*****************************************************

haa!
cu teka..cu teka...
tu bahasa negeri pe?
kalu betul nak bagi adiah ni..
sposen cukup tak?
*sambil kelip-kelip mata dengan pantas..

ngeee~

0h ye..
sekarang tengah gerammmm dengan adik sebab bukak canel kartun..
haisyhh....
mane la sesuai dengan umo i yang dewasa nih..
hak3...
ehh..nak taw tak...
semenjak dua menjak ni..
jaja lebih banyak bermonolog dengan diri sendiri..
*monolog lam hati r, bkn ckp kuat2, sorg2

ishhh...cam tak logik je..
tapi betul laa..
duk bz sgt fikir sal blog ekpom...
sampaikan terbawak-bawak ke dalam monolog hatiku..
yeehhaaaa...

one more thing...hee
jaja geram gak dengan cik JERRY ni (name manja tuk jerawat)
tak habis-habis nak terjah muka i..
huh..
benciiii.....
*smpai takde mood nak snap pic sndiri wpun slalu buat slame nih



p/s: to new followers, jaja bese update 2hari sekali..tp kalu terlebih rajin...terbanyak jugak yang post..haha

*pasni nak cter sal strawberi......lupe lagi....heeee

7 comments:

angkasa said...

makcik kalo boh gambaq lbh mnarik kot rsnya..hee

aku kelabu mata nk bc byk2 deh.boh gmbaq leh cuci mata cket.hehe

Misz Jenny said...

angkasa :
macik mana lak nih..
muda trang tang2 lagi weihh..haha

tula, suh pkai spek itam tknak..

kna tggu srgn cik Jerry reda dulu, bru leh snap byk2..sbo2

Izyan Masri said...

PENING AMBO NAK PAHEY HOK MU TULIS TU XD

Misz Jenny said...

izyan :
ngeee~
saje wat org pning kpale..

beshhh..hik3..
jgn lpe mkn panadol krgkan pening ehh..haha

faridFirdaus said...

bunyi cam ganu jeh..btol x?? hehehe..adiah3!!!

Misz Jenny said...

Farid: LALALA.....

faridFirdaus said...

adiah3!!!!