Wednesday, April 20, 2011

Ini Entri mengade....jangan bace!!

bila depa dapat award sebab jadi followers ke :
-100
-200
-300
-400
-500
-600
-700
-blablabla
-1000
-2000
-....................n so on
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

agak membuatkan i rasa jelesss.....
bukan 'agak' tapi memang..hihihi
sebab belum pernah dapat lagi award cenggitu...
korang la ni punye pasal, kedekut nak bagi..
huh...
*emo kejap, takpasal2 korang kena hentam.....



chill-chill.....melawak je laa...
:p
hari ni saya nak ucapkan terima kasih kat Cik Izyan Masri sebab sudi gak jenguk sini..
setahu jaja la kan, followers dia memang bersepahhh..
pergi kat Nogori sombilan ada,
Ganu kite ada,
Ki il (KL) ada,
London ada,
Brisbane ada,
India ada..
*oke, dah mengarut..hik3

In conclusion, DIA MEMANG RAJIN
(jom tepuk tangan ramai-ramai)

*****************************************

kembali pada tajuk di atas...



kesimpulannya (aik, tadi da conclusion, sukahati jek)

JAJA NAK JUGAK AWARD!!

bak la sini satu......
wuwuwuwu...

(nangis tersedu-sedu, bahu terhincut-hincut, hingus meleleh)



comelnyer nyahhhh...
jaja namakan kucing ni si bulat...
tapi curik gambar kat Mr. Google je..
hehehehe


p/s: korang jangan marah ek..
:)




10 comments:

Syamimi Razali said...

kucing? haha. innalillah..

Misz Jenny said...

syamimi :
ngeksss....

angkasa said...

aah betulla kak yan selalu jenguk blog aku jugak.wekss mu jgn jelesh der.haha

faridFirdaus said...

kucing tu bulat cam tuan pnye blog..hik3 =p

Misz Jenny said...

angkasa :
xde jeles r derr...

wekkk...sbb dia rajinnn

Misz Jenny said...

farid?
itu pujian eh?

mekaseh

zaty said...

HAHA..chillax2..jgn emo2 nah.aku pun tak penah dapat award gitu.kita senasib.huu.. :P

Izyan Masri said...

WAHH JAJA.ADA NAMA AKAK LAHH.TERHARUNYA.(': NAK LETAK BLOG JAJA KAT SIDE BAR LAAH .TENKIU2 :D

Misz Jenny said...

zaty :

a'ahla..senasebb..

:(

Misz Jenny said...

izyan masri:

setakat blog jaja yg picisan ni je..

eh eh eh..tenkiu..

:p..