Friday, April 29, 2011

Kenapa perlu bandingkan negeri??


tanak cite panjang-panjang..korang bace sendiri blog NI..
jaja yang bukan anak kelantan pun rase gerammm jugak tau..tak patut buat camni..
kalau nak marah, marah je direct kat orang tu..takyah r bagi satu negeri marah..
karang ada pulak yang kena teetttttt.....grrr..

dekat akhir-akhir tu, tulis takde niat nak menghina, tapi secara jelas dan nyata dah hina puas-puas kat atas tu..
cakap terbeli-belit macam ular..aiyoo..
hidup berbelog ni takmaulaa gado-gado..cam budak kecik aje...

dah-dah la tu buat macam ni.... :(


Salam SERIBU kali sayang JAJA
           

4 comments:

Izyan Masri said...

KITE BAKO JE ORANG TU.HAHA.EMO PULAK XD

faridFirdaus said...

dye x cerdik...

Misz Jenny said...

Kak Yan :

jom g beli petrol!! kite bakooo!

Misz Jenny said...

Farid :
sabo je ler