Saturday, October 1, 2011

Prospek Mira!!Yuhuuu!!!


Assalamualaikum! =)



Baiklahhhh....nak sambung cerita pasal Rusia ni.. hihihi...



Haritu....kami pergi jalan-jalan kat Prospek Mira!! Ala, ada kan masjid kat situ yang masuk dalam JEJAK RASUL.. Taktau?? Hishh, ni mesti tak tengok jejak rasul ni, tu laa.. mak suruh bukak tv3, dia bukak astro Ria.. Bhahahahahaha...





Masa kami pergi kat sini, Masjid tu tengah dalam proses pembinaan untuk besarkan masjid.. Yelaa, Umat Islam kat Rusia kan dah semakin bertambah.. Semakin Ramai Muslim, Semakin Besar la Masjid.. ye dak? Entahh hipotesis apa la yang aku dah melalut ni..wuhuuu...






ni la masjid yang aku duk kepoh-kepoh tuuu!
Tak ingat la nama apa..korang tahu tak nama apa??







*dalam proses tumbesaran..erk???





Disebabkan tak boleh guna masjid ni lagi...so kitorang pun solat dekat Surau sementara.. Boleh tahan besar jugak laa...



SURAU SEMENTARA
*kalau tak silap jaja laa






Tapi kannnn....tempat ambik wuduk dekat surau tu macam daif gila kot...
Agak kotor la, sampaikan nak buang air pun tak jadi.. Ish Ish Ish.. Takpe laa, bersyukur je dengan apa yang ada.. Macam ni la kot dugaan menjadi seorang MUSLIMAH di negara orang...






Ya Allah, kuatkanlah Imanku......Aminnnn......








Ce teka ce teka...dimanakah jaja? jengjengjeng!!











Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

7 comments:

sailaaf said...

best nye! jaga diri baik2 ye.
jaja yg kaler kelabu tu?errr...=)

faridFirdaus said...

waaa bestnye..nak ikut bleh?? hihi

faridFirdaus said...

aminnnn...=)

zaty said...

haha.jaja dua dari kiri.jaket koko! hueheee :DD

Misz Jenny said...

kakpah:

baiklah!

teeetttttt!! salah.. sila cuba lagi

Misz Jenny said...

Farid:

tu laa...kite ajak xnk dtg

Misz Jenny said...

zaty:


haaa! btol2..
nah 2 posen