Friday, October 21, 2011

Korang yang kapel..tau tak ni?


Assalamualaikum.....tak nak cakap banyak hari ni..
Nak share satu video ni je.





Dan...kakak saya pun ada pesan...



"Kita kalau nak bina rumahtangga yang berkat, jangan sesekali mulakan dengan yang haram. Yang penting Allah redha. Buat masa sekarang tak payah sibuk-sibuk nak cari lagi. Belajar je dulu... Kalau ada jodoh, adalah"




Walaupun ayat ni pendek je, tapi tetap terKESAN di hati ini...


Pray for me to be the best doc-to-be! Ganbatte! Fighting!




p/s :  Tatkala jatuh cinta pada seseorang, ikatlah hatimu dengan seerat-eratnya. Simpulkanlah ia dengan simpulan mati yang hanya dapat dibuka saat waktunya tiba



Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

10 comments:

Fakrul Airul said...

:)

hanabunga said...

ustaz ni bagi ceramah lawakla part cakap telefon tu.gelak tak sangga aku.dengan loghat sokmo dia.hahaha

k aku suka ayat p/s hang :)

D-SIM said...

like !

debudebukehidupan said...

sgt stju!!! ~~ ag stu sy xpcye istilah 'cinta islamik' yg mjdie trend ank2 muda skrg... yg da trng salah, ttp salah... :|

Misz Jenny said...

Fakrul :

hehehe.....



Hanabunga:

Tula pasal, lawak..tergolek-golek aku suka.
aish, aku copy ja ayt tuhh..
tehee~


D-SIM:

wah! rajinnya bw! thanks!




debu-debu:

ntahlah, cinta islamik la sgt..
padahal dosa tp dosa kan kak..

debudebukehidupan said...

awak ok kn darlim?? :| klu prlukn ape2, gtaw j.. anytime for my adik.. :)

Misz Jenny said...

debudebu:


sy ok je..tengah senyum niii..
nampak tak?(^_____________^)


haishhh.....segann..hihihi

faridFirdaus said...

p/s tu penting...=)

Izyan Masri said...

DOCTOR BAGUS NI.SOB3 T_T

Misz Jenny said...

farid:

a'ah...sgt penting..


Kak Yan:

sila jgn terharu..hahaha