Friday, June 10, 2011

Luahan hati seorang insan biasa...


Assalamualaikum dan selamat hari jumaat.. Entri pada hari ni ditaip dengan menggunakan kelajuan maksimum kerana battery laptop dah nak ucap goodbye, jaja pulak lupa nak bawak charger, bereslah kau! huh


Hari jumaat, hari penghulu segala hari, sepatutnya disinari bahagia. Hmm, tapi nak buat macam mana kan, takdir menentukan segalanya. Dan hari ni ialah hari yang menghambarkan. Ya, memang hidup ni singkat, so nikmatilah sementara masih masa ada masa. Tapi, kadang-kadang dugaan hadir tanpa dipinta..
:-D





Today is the day that i am thinking about breaking up. *eh, bila masa pulak aku berkapel nih, aiyakkk..




Dah-dah, mengarut je kerja. Sebenarnya, haritu jaja bersembang dengan kawan lama, lelaki. Ada la dalam 30 minit gitu. LOL, nama pun saya ni cakap banyak. Nak-nak dengan kawan lama. Lagi la best kau bersembang kan. Nak tahu perkembangan apa semua, lagipun kawan jaja ni memang telefon 2 tahun sekali je kot. So, jaja rasa tak salah la nak cakap lama-lama.




Tapi nak buat macam mana, rambut sama hitam tapi hati lain-lain. Kita fikir ITU, dia fikir INI.




Hey awak! Dia tu kawan je la. Faham tak maksud KAWAN tu apa? Jaja tak pernah pun nak melebih-lebih bermanja bagai dengan dia. Huh. But, it depends on you lah. Malas nak cakap banyak. Explain lebih-lebih pun tak guna kalau orang tu memang dah benci kat kita. Tak apalah. Sukahati awaklah labuuuu...
Mintak maaf banyak-banyak kalau ada buat silap, tersalah cakap, terkasar bahasa ke eh. Saya manusia biasa je ponggg..







SALAH KE?


p/s : entri ni memang takde faedah pape..luahan hati je.. simpan lama-lama karang meletup pulak..

notaharini : nak baca buku biology! yeah!!













Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

6 comments:

angkasa said...

betullah wey mnyampah gila nk explain bagai.pastu dk buat xprcya jugak eii mcm nk pcit hidung!

misz molecule said...

hahah..ni mesti kes ada kawan sakat jaja ni mcm nak mletup je..



ala...wat dnoe je...mulut manusia memang xleh tutup yunk oii

phee ungu said...

: ta salah berkata - kata selagi ta menyakitkan hati org lain :)

Misz Jenny said...

miszM :

lebih kuranglaa

sabo ni..hehehe

Misz Jenny said...

angkasa:

picit je hidung tuuuu! haha

Misz Jenny said...

phee :

harap2 tak sakitkan hati orang lain

:)