Sunday, June 5, 2011

Belajar bahasa!! =) Bahasa Meruntun Jiwa...


Assalamualaikum!


2 hari yang memeningkan kepala sudah berlalu.....phewwww, legaa..tapi minggu depan ada lagi.
(=_=)

Seronok jugak belajar bahasa orang ni tau. Tiba-tiba rasa budak kecik yang baru nak belajar abcdefg..xyz.. Sebagai contoh, tadi belajar cara nak sebut 'kereta' dalam bahasa rusia..



KERETA/MESIN = MASHINA...




Lepas je habis kelas. jaja ternampak la sebuah kereta kat depan mata. Pastu terus terloncat-loncat sambil menjerit, 'Mashina! Mashina!'.  Geng-geng bas sekolah yang lain semua dah terguling-guling sakan kot kat belakang sambil ketawa.Nampak sangat jakun kat situ. (T_T)








*ini tulisan original jaja, hodoh kan? ZzZzz.......


Sape boleh baca apa yang jaja tulis? meh sini nak bagi singgit.. =)



Tulisan ni takde la susah sangat kalau betul-betul nak faham dan belajar. Usaha kan penting. So, lepas ni kena la stay up sikit-sikit sambil menghafal segala perkataan yang sangat UNIK ni..


Tadi, kitorang didedahkan jugak pasal history Poet terkenal dekat Rusia dan jugak dekat seantero dunia kot. Nama dia PUSHKIN.. Silalah klik untuk mengetahui siapa dia...


Yang ni menarik jugak, pasal baju tradisional kat sana, jom layannnn...zasssss

alololo, sweetnyer!




Nanti sambung lagi.. 

Biziiiii..............tetttt..


p/s : kelas math, chem, bio, phy, bahasa rusia menanti??  aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa chummm..
                BANYAKNYER!!!







Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

10 comments:

faridFirdaus said...

ape tuu?? bentuk macam rumah pon ad..haishh..=,=

Syamimi Razali said...

meh duit singgit. ley bace dah tulisan ang. haha*

tulisan makin 'cantek' lahh. ;p

Syarafina Sabri said...

wah ! bagus2 !

Misz Jenny said...

Farid :

rumah moden (=_=)

Misz Jenny said...

Syamimi :

almk, duit singgit ad dalam bankkk..

hahaha..

mengutuk leteww, huh

Misz Jenny said...

Fina :

bagusssssnyer!

angkasa said...

alolo ciannya dia letih ek.sama la wey.hectic gila!!!!tidoq awal eh.aku nnti sem wpa tah bru blajaq bhasa lain.

Misz Jenny said...

angkasa :

mmg tidoq awal laaa...

penattt

ms_v!olet^4 said...

pe tu??pliknye tlisan.....hehe
tlisan lme xmulis..tol op???hehe

Misz Jenny said...

ms violet:

tulisan rusia nih,,,


lalala