Saturday, January 8, 2011

Tragedi yang tak ngeri....

k....t0day jaja nak cite sal pengalaman pahit tadi mase duk sambut besday adik...

Ceritanya bermula begini...

waaa..behnye makan CHICKEN CHOP neh..da lame tak merase..rinduuuu...huhuhu..
pidaus nak tak? meh nak tulun keratkan (cehh, buat2 baek)..

lalala~

Tang!!! (ade macam bunyik benda jatuh tak?) Alamak....pisau yang gune mase potong tadi jat0h r..
malu tu memang malu tapi huh, tebalkan mekap di muka dan buat muke slumber..
but, still slumbering myself......aduhhhh...xleh tahan dah...
guess wat? tu haaa..pisau tadi tu jatuh atas tangan jaja taw...SAKIT MUMMY DADDY...wawa..
pisau tu tajam jugakla..
jaja p0m tengoklah kat tangan..berdarah....
n..panggil mama.. (jaja nak mengadu neh)
"ma...tengok ni..jari luka...pisau jatuh tadi.."

"ye ke? mane nak tengok"

"a'ah, yela..xkan nak tipu plak....ni...." (sambil hulurkan jari yang x brape mane sangat p0m luka tu..)

mama p0m geleng2kan kpale...ish3




walaupun bertiga jeh..kami tetap HEPI...(abah g jalan2 kat laen)
tu ice blended chocolate jaja punyer..hihihi..



k..ni bukan nak tunjuk muka jaja yang lawa tuh..(pasannye, xpe2 skali skala)..tapi
nak tunjuk PISAU yang hampir meragut kecomelan tanganku..huhuhu




perbualan kami sampai di situ jeh..yela..xkan la mama jaja nak manjakan sangat, da besar kan...
Ok laaa...underst0od...kena matang...kan kawan2 sekalian?

Jaja p0m amek tep0n...ngadu lar kat seseorang...wah, sungguh prihatin ye dye tuh..kui3...
TERASA DIRIKU BEGITU BERHARGA...hak3...

By the way...jaja kena gi kelas BI, stat es0k..
Insya Allah blog ni akan terus diupdatekan yer..

salam seribu kali sayang.......

3 comments:

~NUR AMIRAH~ said...

padan muke.!!!!!!!!!!
haha.. :P

faridFirdaus said...

ish2..len kli hti2..jgn maen suap jeh..

faridFirdaus said...

btw,gud luck for ur english class..