Friday, January 7, 2011

Be Aware lorh...

i have a friend....but kit0rang x la rapat sangat tapi rapat la jugak..ad0yai, ayat ntah pape r..

nak dijadikan citer la kan..budak ni slalu aje tujukan ayat plik2 kat jaja taw..

"miss me?"

"sayang saya tak"....

amb0i..banyak cekadak ang...nak tanye soklan sebegitu, pegi la tanya awek u t0o...
i'm not sure if his lifestyle is like that..tanye soklan camtuh for random person...tak malu ke?
ok..ok...len orang len caranya, got it..but still cann0t go on with this type of question lorh..

kalu dye tu family jaja ke, kawan p0mpuan ke, pakwe ke (ops..ade eh? gurau2 aja)...dalam kategori yang disebutkan tadi, boleh tahan r jugak...mmg jaja balas "miss u like crazy r"....(ecehh, bukan memang, tp kemungkinan...hahaha)

s0 whether u are my friends or to-be-friend..please lar...jaga kata-kata..
bukan pe, dengan ayat2 cenggini la yang membuatkan orang-orang salah paham taw...

WATCH OUT YOUR WORDS~




salam seribu kali sayang....

3 comments:

Nurul Diyana said...

sayang saya takk?? HAHA.

~NUR AMIRAH~ said...

miss me????
hehe... :p

Misz Jenny said...

yana : sayang glerrrr!
mirah : mandi x kyg, mkn x basah,,,really miss u..

korunk bdua ni nak kena an...hish3..
(hanya mmpu menggelengkn kpale)