Wednesday, January 5, 2011

Now i'm a having a little bit interest to this instrument!!

Rightio.....memandangkan dunia BAND sudah pom meninggalkan diriku..aku brase sangat sedihss..wawawa..
i really miss my trumpet!! nak men lagi lagu lagu yang berkenaan:

CONCERTO D'AMORE
SAYANG DI SAYANG
SEIRING SEJALAN
INDAH PERMAI
KAL HO NAA HO (yang ni feveret aku)
ROSS ROY
FREE WORLD FANTASY
SPITFIRE
NEGARAKU (1st song di ajar mse mula2 masuk)
n macem-macem lagi laa..
aku pun da lupe tajuk lagu2 laen

untuk pengetahuan korunk laa kan, lagu Negaraku tu kak aku yang ajarkan..dye men trumpet gax..he3..
haa...adik aku pom masuk band jugak taw..tapi dye men trombone..cayalar! macam kluarga pemuzik lak..

ehh..k0runk sume taw x alat trumpet dengan trombone tu wajah dye camne? meh aku tulun tunjukkan..walaaa..

ni name dye TROMBONE..curik gamba kawan aku..he3

yang ni namanye TRUMPET...sape tu ek? hu3

yang ni TRUMPET yang telah diwariskan untukku...the PERFECT one!!
(kak aku p0m gune yang ni dowh..)




tulis punye tulis, lupe lak aku nak cite pasal WOC (Wind Orchestra) kami ta0n 2010...
kami dapat pegi final taw kat PICC lagi...jangan men2..ngee~...x caye? meh nak tunjuk bukti...

name skola kamik ader taw lam tuh!!



yeah0o..emas bebeh!!


 yang ni aku nak tunjuk skolah kawan aku...di0rang men beh jugak..
lagu TIME IS RUNNING OUT-muse

  nampaknye aku da menyimpang ja0h dari tajuk di atas tuh..
sebenarnye aku nak kongsi pasal h0bi baru aku berkaitan muzik neh....nak taw tak??

TADAAAAAA.....jeng jeng jeng...

haa...ni dye...im still learning playing this guitar!
support me!! wink2~

walaaaa....smoga btemu lg..salam seribu kali sayang..


2 comments:

whiteRed said...

men gtar tu molek2..caiyyokk!!

Misz Jenny said...

chayy0kkk!