Thursday, January 20, 2011

Agak-agaknyer la kan....

kring....kring....

kring...kring....


(aih, sape plak yang tepon nih?)

JAJA :Helo? Sape ni?
JAJA :Laaaa....Kak Farah....Awat talipon?

KAK FARAH :Jom Skype!!!

JAJA :Pe SKYPE? ahikkkk.....bukan ke kite janji nak skype ari jumaat ke?

KAK FARAH :Dah tu, ari ni kan ari jumaat....jom lar...

JAJA :Excuse me SIS, ari ni ari khamis ler....esok baru Jumaat...

KAK FARAH :Ehh....ye ke?bukan ari jumaat ehh? Alamak....tersalah ari la plak...keh3..

JAJA :Tu laaa, biler da duduk negara yang berlainan waktu, memang jadik camnih...

wahaha....lawak....lawak

peristiwa di atas tu memang da banyak kali da berlaku...
kakak i pom da pening kot nak hafal waktu malaysia balik...kecian2...

wahai kakakku, bersabarla yer...ngee~

Arini kena blakon lorh......jdaik orang tua, jadik orang giler, jadik rimau pun ade...pe lagi eh..
haaa! jadik orang yang tengah kebuluran, kna blakon menjerit dalam keadaan marah...tarik tali...
hmm...macem-macem r...

Aiyak...cam nak interview masuk PILIH KASIH r plak...
Maafkan saya, anda bukan calon pelakon pilihan saya (cehh, bajet..tiru ayat rosyam nor la plak)

keh3......

yang penting bez sangat-sangat...giler-giler beznye....sorilar yer, ayat cam keling sket...
ngeh3......
1st time i merasa menjadi pelakon terlatih...walaaaa...

mekaceh a lot UMI...(lecturer kat TLC)

3 comments:

Cahaya Keharumanku.. said...

upload ler pics mse ngah kelas.mk tgop.hehe.:)

~farhana~ said...

x perlu lah tulis kt sini!

Misz Jenny said...

lalala