Tuesday, January 25, 2011

Bila artis seni melukis???

xkira...xkira...malam ni nak post gak...ngeh3...

sory r kengkawan sume.....xs0mpat den nk update slalu yerk..
al-maklumlaaa...bz je memanjang....(prasan gler...alaa...xkesah..haha)

ni haa! nak tunjuk sesuatu yang cangat-cangat menarik...

hampa nampak tuh...
itulah hasil karya jaja n adik yang tercinta... CANTEK TAK?
sebarang jawapan lain x diterima kcuali "wow! memang cantek!!!"...kih3..

kami stat melakukan karya seni yang kreatif ni sejak ma meninggalkan kami di ofis....
ade r dalam setengah hari kot...dah fesbuk kena banned, xleh buke dowh..
s0 pe lagi, nampak je whiteboard yang putih bersinar tu...gerammm...
kami pun menconteng dengan gumbira skali...
hehehe....

macam-macam yang para artis tersohor ni lukis taw, antara karya-karya diorang ni..kat bawah,
sila tengok yer....dialu2kan...


yang ni ADEK i yang lukis...sangat memberi pengajaran...kn?

yang ni i sendri yang lukis....rase pic ni kiut gilak...anda rasa?


sekian dahulu la yer....ana mau tido...da lewat..
by the way, esok ad QTI, pray me for the best k...thanks..


the end......


ngeee~

salam seribu kali sayang

3 comments:

faridFirdaus said...

sape laa nek skuter tu..kcik jeh tuannye..hak3

Misz Jenny said...

aiseh...bt2 ty lak...msti laa org yg lukis tu..hehe

faridFirdaus said...

ptt lerr..:P