Monday, January 16, 2012

A caring man towards children is AWESOME!

Tiap-tiap hari….takpun dalam seminggu tu, mesti ada senior-senior yang balik.. Kadang-kadang hati ni meronta-ronta mintak balik jugak.




Dalam hati ni hanya tuhan yang tahu betapa jaja rindukan rumah. Hati ni mendesak, nakbalik nakbalik nakbalik. Tapi apakan daya, hanya setakat itu sahaja. Setakat itu sahaja impian untuk balik ke Malaysia dibiarkan. Be Strong!! Open-mouthed smile


SAM_2084
gambar sekadar hiasan..hihi

Sebenarnya, tadi jaja tertarik dengan personaliti seorang lelaki yang sukakan budak-budak. Betul! Lelaki yang caring dekat budak-budak looks really PERFECT! Mampu membuatkan wanita-wanita kagum dan cair. hahahaha….
Bagi jaja, lelaki yang sangat sayangkan budak-budak ni sangat cool. Sanggup melayan kerenah budak-budak yang pasti banyak sangat ragam. Kita yang ada tangan 2 ni pun masih tak cukup nak layan. Biasanya lelaki macam ni terkenal dengan sifat Sabar yang tinggi. Kan?





I know i’m imperfect. Dulu, jaja tak sukakan sangat budak-budak. Sebab bila jaja dekati diorang, diorang selalu je menangis. I swear, i didn’t do anything bad! Tapi kenapa la diorang menangis eh? Teruk bebeno ke muka i ni? Ada macam Singa tak? Garang? =_=’





Kadang-kadang bila kita duk main-main aucakaucak dengan dia, dia tak layan pun. Bila tengok muka dia, dia palingkan pulak dekat lain. Tak sudi tengok muka kita la tu.. Takpeeee.. Lepas tu bila kita hulurkan tangan nak jalan sama-sama, dia larikan pulak tangan dia tu. Oh, banyaknya dugaan. Jadi bila jumpa je budak-budak, jaja lebih suka mematungkan diri dan ignorekan je mereka. Walaupun orang lain dah macam excited seperti ini :



Eh eh eh…anak siapa ni, comelnyer! Apa nama adik? Nak akak dukung? Lapar tak? Mama mana? Umur berapa ni? blablabla……




Tapi disebabkan kenaikan umur ni. Ada jugaklah sifat sukakan budak-budak tu. Cuma mungkin mengambil waktu untuk jaja sesuaikan diri dengan mereka. Surprised smilehehehehe...



kalau lelaki tu tak penyabar, ada ke dia nak layan budak sampai bawah meja macam ni?




Fikir-fikirkan, dan selamat maju jaya! :D



p/s : ni gambar masa kitorang hangout dengan madam yang ajar bahasa Rusia dulu dekat TATI..

6 comments:

K. Nana said...

salam alaik, dik.

hehe. klakor. thibur siket hati bce psl budak2.

akak phm je hati kamu yg meronta nak balik tu hehe. same la keadaannye...

lpas spm akk pnah je jd babysitter. sbnrnye baby takes time. nti bile dh btul dia knal muke kite ni, not as a foreigner dia lekat mmg xnk bpisah. ngan mak dia sndiri pon dia tanak, ksian mak dia hehe.

Misz Jenny said...

wslm...

hihihihi...understandableeee...


wah! pernah jd babysitter, bestnyer.
mesti seronok!!!

krolrijal said...

gmbar tu mcm kenal je sape? haha
sepupu sndri tu..haha

Misz Jenny said...

krol :


ops...ntah2..taktauuuuu

Zara said...

hahaha. paa layan budak budak ! comel. :)

Misz Jenny said...

amalin:

comel2. :p