Sunday, January 22, 2012

Yummy!



Alhamdulillah..hari ni dapat jugak makan burger.
Burger ayam self-made.


Ala setakat masak burger je pun, maybe orang lain pandang remeh. tapi tak bagi kitorang.
Betapa susahnya nak cari burger ayam yang halal kat sini.
Kalau ada pun, mahal. Seperti burger kat bawah ni.


Nak makan mewah sekali 3 bulan boleh la kot. 

:D







sos kimball? malaysia mariiii.. 





p/s : terasa MAGGI di tempat asing begitu berharga.. :'(


Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

7 comments:

krolrijal said...

cmne buat dging ayam mcm tu?

Misz Jenny said...

ni yg beli.. hihihi

Ezzamh said...

best burger tu! =)

hanabunga said...

perghhhh rajin gila masak weh! :)

krolrijal said...

ceh..ingtkan buat sendiri..haha

D-SIM said...

rasa kalau tercampak ke rusia, takkan rindu maggi kowt.. kalau rindu nasi logik lagi =/=

Misz Jenny said...

@hanabunga:

wehh, setakat berger je kot. haha



@Ezzamh :
sedap burger Ramlee lagi!



@krolrijal :

lalalalala....xdeeee.. ni beli.. ahaha




@D-sim :

nasik sini byk.. Meggi Kari takde.. :(