Friday, September 2, 2011

Beraya sakan sangat kot =p


Asssalamualaikum semua! Hihihihihihihi, jaja tau, hari ni dah masuk raya ke -4 dan......saya belum lagi mengucapkan Selamat Hari Raya kat korang semua especially rakan-rakan bloggers yo!



Maaf....bukan terlupa, tapi tak sempat... =p


Dengan ini, walaupun terlambat sikit, tapi tetap nak ucap jugakkk!




SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 
SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YANG KE - 54!!



Alhamdulillah......

Bak kata orang, ape ek, MERDEKA RAYA?? betul kan?


gambar raya macam ni, oke la kannn....hihihi

Happy Eid!






Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

10 comments:

hanabunga said...

happy eid jaja :)

Syamimi Razali said...

biruunye baju awak ! hihi ;)

faridFirdaus said...

krim slm kt dua org bju biru kat ats tu ye..=p

Misz Jenny said...

hanabunga:

tenkiu!

Misz Jenny said...

Mimi:

Birulahh...jeles tak? haha

Misz Jenny said...

Farid:

waalaikumussalamm..eh.. :p

sukasuki said...

selamat hari raya jaja.lama x mai sini

violetdew said...

besaq 'spek'!!hehe~~

Misz Jenny said...

sukasuki:

susah nk on9..huhuhu

Misz Jenny said...

violetdew: kenapakah dgn spek saya??