Friday, February 3, 2012

Kazan! Here i come!!


Assalamualaikum..dalam masa beberapa jam lagi, maka bermulalah perjalanan jaja ke Kazan iaitu bandar ketiga terbesar di Rusia. (Winter holiday!)
Kalau tak salah jaja la, Kazan di berada dalam daerah Tatarstan..lebih kurang macam tu la kot.




Cuak-cuak.. =_='
Al-maklumlah nak ke tempat baru, rasa bimbang itu pasti ada.





Tapi ..ramai orang-orang Rusia ni kata Kazan ni comel. Taktau la pulak kan, baru je nak pergi. hihihi..
Setelah di google, hmm, boleh tahan lawa jugak Kazan ni.




Nak tengok? Nahhhh...


Kazan Rivera







at night..







absolutely i wanna visit this!!!





Kazan Mosque



Allahuakbar! dah lama rasanya tak dengar azan secara live.



Semoga perjalanan ini dipermudahkan oleh-Nya.
Dan dapat membuka hati untuk melihat kebesaran-Nya secara berhikmah.




(^_^)



p/s : lepas balik nanti update lagi pasal Kazan! :)






Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

5 comments:

krolrijal said...

haaaadiiiiaaaaahhhh!!!!!

Syamimi Razali said...

jaga diri kat tmpat orang tuu taw

jgn bawak balik Bobo baru plak


:)

hanabunga said...

take care jenny!muah muah!snap byk2 tau :)

faridFirdaus said...

untungglaaaa dapat g kazan...


:p

Misz Jenny said...

Thanks semua..

Alhamdulillah, perjalanan pergi dan balik dipermudahkan oleh Allah..

:)