Thursday, July 14, 2011

PERLU KE??? :/



Perlu ke menipu seandainya kebenaran itu sudah jelas dan nyata di depan mata? ( bila orang tanya elok elok jawab la betul betul, tak payah nak menyindir. Sesungguhnya kata kata yang baik lebih elok dari pemberian yang bernilai tapi diiringi dengan kata kata yang sinis! )






Perlu ke kita terasa hati seandainya kita yang memulakan sesuatu pertengkaran?



Perlu ke memburukkan seseorang sedangkan diri kita bukanlah sempurna sangat? nobody's perfect yo!



Perlu ke mengungkit-ungkit sesuatu perkara sedangkan kita yang rela bertanggungjawab untuk menguruskannya?



Perlu ke kita bermasam muka?



Perlu ke baca entri ni?



Perlu ke nak marah-marah?



Perlu ke tahu siapa dalangnya? (ditujukan khas untuk Sameera Amran)



Perlu ke aku taip entri ni?



Perlu ke? perlu ke? ZzZzzzz......................











p/s : saya puasa tapi dah termakan 5 keping roti tengah hari ni..macam mana tu? :p
Salam SERIBU kali sayang ~ JAJA
           

16 comments:

nuraisa nurina said...

huahuahua....

perlu ke saya komen????????????????

perlu ke saya buka blog ni????????

-___________________-"..........

perlu ke....perlu ke...perlu ke.......

Misz Jenny said...

eh...perlulah labuuuu..


hahahaha

Fakrul Airul said...

agak2 cam terasa jer,,,kuikuikui :(

Misz Jenny said...

Fakrul :

bukan awaklah labiiii..

tak pyh nk terasa2 ok.. :p

Fakrul Airul said...

labii??? hahaha,,, yer la mak kundur!!!!!

ArulchelseA said...

perlu semua tu perlu...

ashrul affiq said...

i know.....
perlu ke sy ckp??? hahahaha

uyu said...

toin toi.
err..perlu ke?
*blink blink*

angkasa said...

jennyyy yo asal bebbbb??gadoh eh?rilek2.buat xtau ja dgn pgaduhan tu k????muah!

faridFirdaus said...

dah komen...perlu ke komen lagi?? haha..=p

Misz Jenny said...

Fakrul :

mak kundur? Eewww

Misz Jenny said...

Arulchelsea:

bagus! anda menjawab soalan


hehehehe

Misz Jenny said...

ashrul:

kikiki...
anda sangat memahami :D

Misz Jenny said...

uyu :

perlu laa...perlu ke blink2?

Misz Jenny said...

angkasa :

tak gaduh ponnn...

perang dingin..bhahaha

Misz Jenny said...

Farid :

perlu ke jawab?

hikhikhik