Wednesday, February 9, 2011

Tears of sincerity...

problem...problem.....
knape laa aku dapat cikgu driving yang agak gatai naaa......nak cakap pom tarak taw...
kalu dye bersembang...mak oihh, xingat dunia kot ( ak pom same...2 kali 5 je)
tapi aku layan je laa pape pom yang dibualkan tuh, mnarik laa jugak siket2...
cakap sal:
kete terbaru
moto pe yg wanita prefer untuk beli
pasal ragut
dadah
rempit
gejala sosial....

pikir punye pikir.....aihh..sume ni berguna lar...so aku xkesah sangatlaa dengan sikapnya yang agak gatai tu..
asalkan aku jaga diri, everything...just untuk timba ilmu..x salahkan?

n tadi.......cian kat kawan aku..(merangkap kawan rapat la jugak-time klas bi tuh)
dye tension gler r kat satu hal ni..    *xleh heboh2, bahaye..
tibe2 dye kluar dari bilik discussion tuh...aku pe lagi..terkesima beb..tataw nak buat pa..
aku pun turut sama kluar..(konon nak pi cari nih...semangat gler..demi kawan)

Haaaa! mesti dye duk lam toilet nih...
Kruikkkkk....tu bunyik pintu toilet, jangan salah paham eh..wahaha...
tu pun dya.....masamnyaaaaa muka dya...
nak tegur lagilaa takottt....kecut peruttt...
tapi alang-alang da sampai, aku pom pi la mendekatkan diri kat dya...
amek segulung tisu tandas, n then passing ciket kat dya....
first2 kan, dya x cry-cry lagi...tp sejurus (aih, ayt bombastik) saje aku hulurkan tisu tuh...
Out of the blue....i can see the tear drops...so menyentuh hati...
nak nangis jugak rase, tapi aku tabahkan diri..aku datang lam toilet ni nak pujuk dya..
xkan aku nak crying lak.....

hmmm....satu je laa yang aku nak admit kat sini...
aku x pndai pujuk orang yang tengah membengkak cam dya nih...siyes neh..
sepanjang tempoh lam toilet tuh, aku duk tercegat je laa, hulur2 tisu...
da tataw nak buat pa..kang salah cakap kang trasa plak an...so biar je laa dya dengan feeling dya tuh...
xmo kaco...kang x pasal2 kena hempuk dengan mangkuk tandas..haaahaaaa..
xsenonoh btol...(bawah umo xleh bace)...hehehe

pape pom...esok mybe da ok kot...nanti aku p skodeng dye ehh..kikiki...

P/S - jangan majok dengan caye eh, wat rugi mase jeee...hehehe

salam seribu kali sayang...

No comments: